Museums in ParisRecommended attractions

Louvre Museum

A day trip to the Louvre Museum in Paris (Musée du Louvre) can be a great experience, especially for art and culture lovers and also for just those who want to take a picture with the Mona Lisa and go on a story. We have brought you all the information you need to know about the place. How to get there, opening hours, ordering tickets (we also have a nice coupon for you) and important tips you should know before arriving!

Louvre Museum Paris – information for the traveler

The Louvre Museum, located in Paris. It is one of the most famous and most visited museums in the world. The museum was originally built as a fortress in the 12th century by King Philip II and later converted into a palace for the kings of France. Today, the Louvre is home to over 35,000 works of art, including some of the most famous and unique pieces in history.

The Louvre’s collection includes art from all over the world, including Egyptian, Greek, Roman and Islamic objects, as well as paintings, sculptures and decorative arts from Europe and Asia. Among the most famous items in the collection are the Mona Lisa by Leonardo da Vinci, the Winged Victory of Smotherka and the Venus de Milo.

מוזיאון ד’אורסהTickets to the Louvre Museum

The museum is considered one of the most sought after in Paris and it is recommended to reserve tickets for the Louvre Museum in advance! It is very difficult to find a ticket upon arrival at the venue and sometimes they are taken more than a week in advance, also there are long lines at the entrance, so to consider ordering a ticket bypass the queues. We have brought you 4 options for ordering and comparing museum ticket prices through official ticket suppliers of attractions in Paris:

For those ordering through the Tiqtes website , we have brought you a coupon code for a 5% discount on all tickets exclusive to the website, coupon code: TRAVPARIS

 

#

ספק כרטיסים:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיסים

1

Tiqets

15$

2

GTG

16$

3

Viator

25$

כרטיסים ללובר פריז עם מדריךMuseum tickets with a guide

Another good option for visiting the museum is with an attached guide who will accompany you for about 3 hours and give you explanations about the exhibits you see. The training is conducted in English and the price is more expensive, the tickets bypass queues.

to order a ticket via Tiqets לחצו כאן

to order a ticket via Getyourguide לחצו כאן

to order a ticket via Viator לחצו כאן

Opening hours and address of the Louvre Museum Paris

  • Days: Sunday, Monday, Wednesday, Thursday and Saturday the museum is open from 09:00-18:00 in the evening.
  • On: Friday the museum is open from 09:00-21:30.
  • On Tuesday the museum is closed!
  • Address: Rue de Rivoli, 75001 Paris

The departments of the museum and the galleries

The museum is divided into eight curatorial departments, including paintings, sculptures and decorative arts, as well as departments dedicated to Islamic art, Oriental Antiquities and Egyptian Antiquities. Each department is divided into sub-galleries and according to topics.

One of the Louvre’s most famous galleries is the Grand Gallery, which runs the length of the museum and housed some of the Louvre’s most iconic works of art, including the Mona Lisa. The gallery is also home to many other Italian Renaissance masterpieces, such as works by Michelangelo and Raphael.

In addition to its permanent collection, the Louvre also hosts temporary exhibitions throughout the year. These exhibitions present works from the Louvre collection as well as works on loan from other museums and collections.

 

הארכיטקטורה של הלובר היא גם אטרקציה מרכזית. המוזיאון שוכן בארמון הלובר, אשר נבנה במקור במאה ה-

The architecture of the Louvre is also a major attraction. The museum is housed in the Louvre Palace, which was originally built in the 12th century and expanded over the centuries. The glass pyramid of the palace was added in the 1980s and became a symbol of the museum.

In the bottom line

The Louvre receives millions of visitors every year and is considered one of the most visited museums in the world, it is highly recommended to order a digital ticket in advance because in many cases it is not possible to order a ticket upon arrival due to tourist congestion. We also recommend that you order a ticket to bypass queues in order not to dry up in line.

  • Save time and money – order tickets with a 5% discount, choose a date and reserve your place:

Questions and answers from travelers in the Louvre Paris

We have compiled for you popular questions from local travelers and answers to which you should know:

As of 2023, entry to the museum is free for anyone under the age of 18, anyone over that age must buy a ticket. It is recommended to order a ticket in advance because of queue congestion and the lack of availability of tickets from now to now.

In terms of its size, it is considered the largest museum site in the world with an area of ​​over 72,000 square meters and it also holds hundreds and thousands of years old works from antiquity.

In the vast space of the museum you can view over 475,000 exhibits, sculptures and paintings.

Visitors’ opinions:

מוזאון הלובר
4.7
Based on 317796 reviews
powered by Google
Michael ManleyMichael Manley
04:58 18 Sep 24
Daniel MariciucDaniel Mariciuc
02:40 18 Sep 24
Tomy CampeauTomy Campeau
02:07 18 Sep 24
יותר מדי אנשים
nobu channobu chan
01:31 18 Sep 24
מומלץ להזמין מקום מראש מכיוון שיש מבקרים רבים.ישנם גם חדרי תצוגה רבים ולכן כדאי לברר מראש היכן ממוקמת היצירה שתרצו לראות.
shoieb aqhidshoieb aqhid
01:05 18 Sep 24
צפוף מדי..אנשים שאוהבים אמנות חייבים לבקר כאן. אני לא מעריץ גדול אם זה.כניסה חופשית לציבור אירופאי עד גיל 24
Maria Jesus RicoMaria Jesus Rico
20:54 03 Sep 24
Shakir BuzdarShakir Buzdar
18:56 03 Sep 24
Diego ErinDiego Erin
18:54 03 Sep 24
גדול בצורה בלתי מוסברת, למי שמעריך אמנות זו באמת צלחת מלאה, יש לה כמה כנפיים ויצירות אמנות אינסופיות. ישנן מפות זמינות ואתה יכול להיות מודרך על ידן, זה ייקח לפחות 3 שעות לעשות את הסיור השלם עם כל העבודות.
Alston ShawnAlston Shawn
13:19 03 Sep 24
May MorenoMay Moreno
12:16 03 Sep 24
חובה לבקר אם אתם בפריז, מאחר וזו אחת מגלריות האמנות המפורסמות בעולם ומכילה יצירות חשובות כמו המונה ליזה של דה וינצ'י, יש בה גם תערוכות של עתיקות ממצרים, מסופוטמיה ומסואמריקה. מקום מרשים ששווה להכיר ולחקור לגמרי. אני ממליץ לרכוש כרטיסים מראש מכיוון שהם נמכרים במהירות.
Andrei AlvesAndrei Alves
02:23 21 Aug 24
מוזיאון גדול ומפואר. אי אפשר לבקר הכל ביום אחד.
Grace ArrietaGrace Arrieta
02:02 21 Aug 24
האווירה במוזיאון קסומה; כל חדר מספר סיפור, כל ציור נושא לחישה מהעבר. הליכה במסדרונותיה היא כמו נסיעה בזמן, וגודל האוסף שלה לא מפסיק להדהים. ללא ספק, הלובר הוא מקום קסום ומשאיר חותם בל יימחה בלבם של המבקרים בו.
Kate JonesKate Jones
02:00 21 Aug 24
אוהב את המוזיאון, שונא את הפריסה. מי שיצר את המפה והחליט על הפריסה בטח עדיין צוחק. אפילו עובדי הלובר היו מסתובבים ואומרים לנו איך להגיע לאנשהו. אני ממליץ בחום להוריד מפה ולעשות רשימה ו/או מסלול טיול לפני שאתה הולך או שאתה יכול להיות שם לגמרי הפוך. הלכנו בהפרש של מספר ימים ומצאנו חדרים בפעם השנייה שלא היינו מודעים לחלוטין לביקור הראשון, למרות שכנראה עברנו ממש על פניהם. יש מעט מסלולים באינטרנט, אבל ל- earthtrekkers יש מסלול טוב מאוד שמגיע לנקודות השיא. אם מעולם לא ראיתם את המונה ליזה, היא קטנה מאוד, קצת חשוכה, ויש לה 100 אנשים עמוסים לפניה. החבל נמצא הרחק מאחור, והוא נמצא כעת מאחורי זכוכית, אז אלא אם יש לכם אהבה מיוחדת במיוחד לציור, פשוט הציצו בחדר והמשיכו ללכת. יש כמה דאווינצ'ים במסדרון מחוץ לחדרה ושבעה רפאלים מפוארים בקרבת מקום. שמעתי שהחדרים של נפולין סגורים, אבל מעולם לא הצלחנו למצוא אותם. תכשיטי הכתר מהממים. אם אתה יכול, הזמינו ישירות דרך המוזיאון.
Lucas PinillosLucas Pinillos
01:23 21 Aug 24
J& JotaloJ& Jotalo
01:16 21 Aug 24
MartinMartin
22:12 05 Aug 24
בְּסֵדֶר
Vikas RohillaVikas Rohilla
21:21 05 Aug 24
Dragos RotaruDragos Rotaru
21:05 05 Aug 24
Shahen HovhannisyanShahen Hovhannisyan
03:25 24 Jul 24
Shahen HovhannisyanShahen Hovhannisyan
03:25 24 Jul 24
Nick S-Ain'tNick S-Ain't
00:40 24 Jul 24
המוזיאון הכי טוב שראיתי
Nick S-Ain'tNick S-Ain't
00:40 24 Jul 24
המוזיאון הכי טוב שראיתי
H HH H
23:09 23 Jul 24
חוויה מדהימה, לא יכול לנסוע לצרפת ולא לבקר בה, רכישת כרטיסים מראש מומלצת מאוד.צפייה במונה ליזה בין יצירות האמנות האחרות של ליאונרדו, הפסלים של מיכלאנג'לו ועוד מאה יצירות אמנות, היא רק חוויה שכולנו חייבים לחוות
H HH H
23:09 23 Jul 24
חוויה מדהימה, לא יכול לנסוע לצרפת ולא לבקר בה, רכישת כרטיסים מראש מומלצת מאוד.צפייה במונה ליזה בין יצירות האמנות האחרות של ליאונרדו, הפסלים של מיכלאנג'לו ועוד מאה יצירות אמנות, היא רק חוויה שכולנו חייבים לחוות
Antonio CamposAntonio Campos
22:22 23 Jul 24
הבניין עצמו הוא כבר יצירת אומנות, אבל למרות רכישת כרטיסים מראש, ההמונים היו כאלה שלקח לנו יותר מארבעים וחמש דקות להיכנס וחוסר השליטה היה מוחלט.אוסף גדול של פסלים מכמה תרבויות שונות וכמה ציורים מרשימים, שכמעט ולא תוכלו ליהנות מהקהל
Antonio CamposAntonio Campos
22:22 23 Jul 24
הבניין עצמו הוא כבר יצירת אומנות, אבל למרות רכישת כרטיסים מראש, ההמונים היו כאלה שלקח לנו יותר מארבעים וחמש דקות להיכנס וחוסר השליטה היה מוחלט.אוסף גדול של פסלים מכמה תרבויות שונות וכמה ציורים מרשימים, שכמעט ולא תוכלו ליהנות מהקהל
원글라라원글라라
22:22 23 Jul 24
원글라라원글라라
22:22 23 Jul 24
julian garnerjulian garner
03:46 06 Jul 24
עושר, שפע, עדינות ונפח. הגודל העצום של הבניין/ים והאוספים הוא לא פחות ממרהיב. יש צורך בביקורים מרובים, לאורך כל החיים...
Blane TannerBlane Tanner
16:18 04 Jul 24
הייתה עצירה נפלאה בסיור שלנו אבל לא היה לנו מספיק זמן. בהחלט מתכננים לחזור מתישהו וייקח כמה ימים כדי להעריך באמת את האמנות וההיסטוריה.
Aylin LittleAylin Little
15:13 30 Jun 24
Volkan ErVolkan Er
11:08 30 Jun 24
Ettore FarcomeniEttore Farcomeni
16:30 29 Jun 24
יוניקו כל העולם. המוזיאון הגדול והשלם ביותר בעולם
Slavcho DundalovSlavcho Dundalov
23:40 22 Jun 24
Gaia CastelliGaia Castelli
23:26 22 Jun 24
I’m ChillingI’m Chilling
23:14 22 Jun 24
מוזיאון הלובר הוא יעד מדהים לחלוטין שמותיר רושם מתמשך. אחת מנקודות השיא היא פירמידת הזכוכית האייקונית, שהיא באמת משהו שאפשר לראות ולהתפעל ממנו. למי שמחפש לצלם את התמונות והסרטונים הטובים ביותר, אני ממליץ בחום לבקר מוקדם בבוקר כשהאור מושלם וההמון מינימלי.אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר ב-Café de Marly, שמציע את הנוף היפה ביותר של מוזיאון הלובר מבחוץ. זה המקום המושלם להירגע וליהנות מהנוף תוך כדי לגימת קפה או ליהנות מארוחה.בתוך המוזיאון, תופתעו מהאוסף העצום של חפצים היסטוריים, ציורים ועתיקות. התערוכות עשירות בהיסטוריה של צרפת ומחוצה לה, מה שהופך אותה לביקור חובה עבור חובבי היסטוריה.כמובן, שום ביקור בלובר לא יהיה שלם בלי לראות את המונה ליזה. היו מוכנים להמונים סביב הציור המפורסם הזה, ושימו לב שהאבטחה מאפשרת למבקרים בקו החזית כ-10-15 שניות לצלם תמונות מהירות כדי לסייע בניהול זרימת האנשים.בסך הכל, מוזיאון הלובר שווה כל רגע לבלות בו, ומציע חוויה מעשירה לכל מי שמעריך היסטוריה, אמנות ותרבות.
이미자이미자
21:36 22 Jun 24
Carlota RodriguesCarlota Rodrigues
21:30 22 Jun 24
מדהים! אני פשוט עצוב שלא יכולתי להישאר יותר 😭
René Batista AlmeidaRené Batista Almeida
22:40 02 Jun 24
מקום מדהים
Bianca DesseinBianca Dessein
13:39 29 May 24
Lynn YangLynn Yang
07:20 28 May 24
הארכיטקטורה מפוארת ומעוצבת בקפידה, והאוסף עשיר ומעודן.הרבה תייריםמעט מסעדות ותורים ארוכים
Evelyn Kèlle DiasEvelyn Kèlle Dias
22:26 24 May 24
להגיע ללובר זה כמו להגשים חלום. זה נתקל בקסם. אהבתי את זה. אני ממליץ
C AC A
12:02 21 May 24
המקום קסום! אתה לא צריך להיות כבד אמנות כדי לבקר! איזו חוויה! להיות מועבר בזמן! עכשיו אתה יכול להקדיש לו כמה שעות או אפילו יותר טוב כמה ימים!
Remy NiscenceRemy Niscence
19:53 19 May 24
ונוס דה מילו... אבל איזו עבודההחתונה בקאנה היא יצירת מופת נצחית של ציור.תמיד מאוד מעשיר לבקר במוזיאון המפואר הזה.מגע של טכנולוגיה מודרנית בתערוכות ארעיות יכול לגעת ולמשוך צעירים קצת יותר. דור לדעתי.
המוזיאון גדול מאוד וצריך להקדיש זמן רב כדי לבקר ולחקור את כל היצירות במוזיאון.
カネザキyasuhiroカネザキyasuhiro
22:44 18 May 24
זו הפעם החמישית שאני מבקר במוזיאון הלובר, המוזיאון הפופולרי ביותר בעולם. תמיד צפוף. לא משנה כמה פעמים אני רואה את המונה ליזה, אני מתרגש מזה. אפשר להבין שדה וינצ'י נשא את זה איתו. יש כל כך הרבה יצירות של ציירים מפורסמים אחרים שעדיין לא ראיתי את כולן. אני תמיד מבקר במוזיאון כשאני מגיע לפריז, אבל זה תמיד נראה כאילו אני מסתכל על אותו מקום...2024/4/27
Jaime Reina ZambranoJaime Reina Zambrano
20:13 18 May 24
זה חובה שאתה חייב לבקר אם יש לך הזדמנות. חוויה מדהימה וייחודית. רמה נוספת של להיות שקוע בחוויית מסע בזמן. ליהנות ולחוות יכולות אנושיות ממקור ראשון לעשות דברים מדהימים, אמנות, פסלים, ציורים. 100 אחוז מומלץ. נסו לבקר במקום הזה מוקדם ככל האפשר. זה ענק.
gezipyiyelimicelimgezipyiyelimicelim
17:56 05 May 24
קנינו את הכרטיס באינטרנט כשהיינו בטורקיה, הם בהחלט קונים אותו בזמן הכרטיס, הוא ישחק מקסימום 10 דקות. יש לראות מאות ציורים יפים במיוחד, במיוחד המונה ליזה, החתונה בקאנה וטקס ההכתרה. כמו כן, גלריית אפולו יפה מאוד.
D DD D
11:24 03 May 24
אהבתי את ההיסטוריה של הבניין וכמובן את האמנות.אל תחשוב שאפשר לעשות יום בלובר או לעשות את זה צדק.אני ממליץ על סיור דילוג על התור.
draqondraqon
09:44 03 May 24
צריך הסבר?
Amélie le PapeAmélie le Pape
07:31 03 May 24
רועש...צפוף...אי אפשר להתרכז בעבודות.חבל .התריע על פינוי באמצע הביקור שהתברר כשקרי. (אזעקות רגישות עקב עבודה)...תערוכה יפה מאוד "Revoir Van Eyck".
darou86darou86
21:08 02 May 24
זה הלובר, האם יש משהו שאתה יכול לומר עליו אחר שאתה חייב לבקר?
Daniele VisentinDaniele Visentin
11:18 22 Apr 24
ניתן להגיע אל ארמון ורסאי תוך כשעה ברכבת מפריז, קל מאוד להגיע לשם.הארמון יפה מאוד, אבל הגנים עוד יותר, עצומים.אני ממליץ על הסיור עם מדריך קולי, אפילו להקשיב לתיאור של כל חדר, לא לוקח יותר מ-3 שעות לראות את הכל.הוא מייצג את כל הפאר והנרקיסיזם של לואי ה-14, שלעתים קרובות מציג את עצמו כעוצמתי ביותר, היפה ביותר, העשיר ביותר, הטוב ביותר.אהבתי במיוחד את ציורי הקיר על התקרות, כולם נושאים סביב כל חדר.לגנים לוקח הרבה זמן לבקר, אולם אני מציע לבקר באביב כדי לראות אותם במלוא הדרו.המסעדה בפנים מאוד אלגנטית, אבל לא אהבתי במיוחד את האוכל.אם אתם נוסעים לפריז זה בהחלט יעד שאסור לפספס.
FrédéricFrédéric
12:32 21 Apr 24
די לחכות אבל זה היה שווה את זה.
Dan SoucyDan Soucy
10:08 19 Apr 24
הרגע הופענו, ללא הזמנה או כרטיסים והיינו תוך 5 דקות ביום ראשון אחר הצהריים. אני מניח שהיה לנו מזל. זה היה מאוד עסוק בפנים. בילינו במוזיאון כ-2.5 שעות. אני ממליץ על מינימום 3 שעות. גודלו והיקפו של המוזיאון כל כך מסיביים שכנראה תצטרכו מספר ימים כדי לבקר בכל אגף בקצב מהיר. בהחלט חובה אם אתה מגיע לפריז! חדר המונה ליזה היה צפוף במיוחד, אולם יש עוד הרבה מה לראות.
PardisPardis
14:15 17 Apr 24
כדי לראות את זה כמו שצריך זה כנראה דורש לפחות 3 ימים. עשיתי הכל ביום אבל בחיפזון. מהמם מאוד. 🥰
Leon CullensLeon Cullens
11:07 09 Apr 24
Marie MarilouMarie Marilou
21:41 07 Apr 24
מושלם
EnrixEnrix
20:38 05 Apr 24
נחמד, אבל לרוע המזל הרבה חדרים מעניינים נסגרו החל מה-5/4/24
Ausra ZaikauskieneAusra Zaikauskiene
05:03 05 Apr 24
כרטיסים קונים עם משבצת זמן, אז בדקו את זמינות הזמן כמה שבועות לפני ההגעה. בגלל זה, אין תורים ארוכים בכניסה.אתה יכול להיכנס למוזיאון 20 דקות לפני הזמן שלך על הכרטיס (לא מוקדם יותר).אם אתה מבקר רק ביצירות מפורסמות (מונה ליזה, מילו ונרה וכו') זה ייקח לך כמה שעות.באופן כללי, זה יכול לקחת לך יום שלם.
Alessio MirandoAlessio Mirando
14:22 01 Apr 24
חלום. ארגון פנטסטי. אני ממליץ לרכוש כרטיסים באינטרנט עם זמן בחירה לשער הגישה.
Leonidas PapanikosLeonidas Papanikos
23:40 27 Mar 24
Pat MastrorilliPat Mastrorilli
21:59 27 Mar 24
mariela aburtomariela aburto
21:36 27 Mar 24
ayub esmailzadehayub esmailzadeh
21:22 27 Mar 24
Mattia RomanelliMattia Romanelli
23:33 18 Mar 24
Franca ColarossiFranca Colarossi
22:33 18 Mar 24
Alex MarchiAlex Marchi
22:22 18 Mar 24
כל כך טוב
Moi IudaMoi Iuda
02:05 05 Mar 24
Hoa TrinhHoa Trinh
01:25 05 Mar 24
אני כאן לעתים קרובות. פחות מאוד אסייתים כרגע. מקום נחמד. בטח ביקר. אוזניות זמינות בשפות רבות בתוספת תשלום.
massimiliano gattamassimiliano gatta
23:48 04 Mar 24
TessTess
23:37 04 Mar 24
HenriqueHenrique
23:30 04 Mar 24
חוויה נהדרת, אהבתי את זה!
Joel DucretJoel Ducret
00:15 06 Feb 24
Haytham KhansaHaytham Khansa
22:59 05 Feb 24
FRPEFRPE
22:57 05 Feb 24
LI CAOLI CAO
22:42 05 Feb 24
לך שוב ושוב, לעולם לא תחזור
Erick MartínezErick Martínez
22:31 05 Feb 24
Julio GuimaraesJulio Guimaraes
23:16 22 Jan 24
הייתי מבלה 100 ימים בפנים לראות הכל!
Nelson SalasNelson Salas
22:42 22 Jan 24
הארמון מאוד יפה. אבל כל כך הרבה אנשים לא נותנים לך חוויה טובה.
GoldieGoldie
22:29 22 Jan 24
מדהים ביותר ללכת
Rachele SpagnoloRachele Spagnolo
22:23 22 Jan 24
Polina ChekanPolina Chekan
22:16 22 Jan 24
אני יכול לחזור ללובר הרבה מאוד פעמים! מאוד מעניין בכל פעם! כולם צריכים לבקר במוזיאון הזה לפחות פעם אחת. בינואר אין כמעט תור במוזיאון, נכנסנו תוך 5 דקות. בפנים יבקשו מכם כרטיס, לפעמים מבקשים מכם להראות דרכון להוכחת גילכם (אם לקחתם כרטיס חינם) הכל במוזיאון מאורגן מאוד ויש בו כל מה שצריך לצפייה נעימה.
Alicia Pascual PastorAlicia Pascual Pastor
22:22 08 Jan 24
זה בהחלט מוזיאון שאסור לכם לפספס, אין תירוץ לא להיכנס.הפעם הלכנו עם שלושת ילדינו, בני 8, 11 ו-16. לא התכוונו לראות את המוזיאון בשלמותו אבל גם אם נשארים שבוע לא מצליחים לראות הכל בפירוט. כשאתם מטיילים עם ילדים או עם אנשים שאולי לא מתעניינים באמנות כמונו, האידיאל הוא לבחור תחילה את היצירות הללו, שאסור לכם לפספס, ושנית, את אלו שעשויות למשוך את תשומת לבם הכי הרבה בגלל תחומי העניין שלהן. או הגיל שלך.במקרה שלנו הרעיון היה שהילדים יראו כמה יצירות חשובות וכל מה שהם עצמם רצו לשים לב אליו כי זה משך את תשומת לבם.הפתעה!!!, למרות שהיה לנו מסלול דרך הלובר כדי לא לפספס לראות את אלה שרצינו שיראו, שלושתנו היינו שקועים בהתבוננות בכל מה שמצאנו חדר אחר חדר, גילוי יצירות אמנות ונפתח חדשות אינטרסים במוחם.הלובר הוא ללא ספק מוזיאון שחייבים לבקר בו ואם הולכים עם הזמן זה עדיף, אבל אם אתם דוחקים בזמן או שאתם הולכים עם ילדים עדיף ללכת עם תוכנית קבועה מראש כדי לראות לפחות את היצירות החשובות ביותר .
Samir KaramiSamir Karami
20:10 08 Jan 24
Nicolas CasselNicolas Cassel
19:26 08 Jan 24
רק הארכיטקטורה של הבניין היא גרנדיוזית. העבודות שבהן הן לא פחות.לבקר בהחלט
Tarun KumarTarun Kumar
02:19 26 Dec 23
Alexander IlievAlexander Iliev
01:35 26 Dec 23
מַרהִיב!!!
VolodymyrVolodymyr
01:32 26 Dec 23
Patrycja TrojanowskaPatrycja Trojanowska
01:04 26 Dec 23
Danilo JovanovicDanilo Jovanovic
23:35 11 Dec 23
Little PeaLittle Pea
23:30 11 Dec 23
לאחרונה ביקרתי בלובר, לאחר שהזמנתי את הכרטיס מראש, ובכל זאת קיבל את פניי תור ארוך במיוחד. ניווט פנימה הרגיש כמו ללכת במבוך, ולקח לי כמעט 30 דקות למצוא את התערוכות שרציתי לראות.הדבר הטוב היה הצוות. הם היו נחמדים ויכלו לדבר אנגלית היטב. אבל לשלם 17 יורו כדי להיכנס לא הרגיש לי שווה את זה, במיוחד כשיש מוזיאונים אחרים שאפשר לבקר בהם בחינם. בלובר יש אמנות נהדרת, אבל הוא היה צפוף מדי ומבלבל. אני חושב שזה בסדר, אבל לא הכי טוב. אני נותן לו 2 מתוך 5 כוכבים.
Bozo CupicBozo Cupic
23:15 11 Dec 23
CRISTINA REDONDOCRISTINA REDONDO
22:40 11 Dec 23
Fabiane MarcelleFabiane Marcelle
03:50 28 Nov 23
פשוט יצירות בלתי נשכחות, יפות, צריך לקחת את הזמן כדי להסתכל בהן ברוגע, זה מאוד מפואר, לא סביר שתצליחו לראות הכל ביום אחד.
Vivek ChaturvediVivek Chaturvedi
03:37 28 Nov 23
Begüm GengönülBegüm Gengönül
00:23 28 Nov 23
Ramon RamosRamon Ramos
00:10 28 Nov 23
Mario Carrillo BeltranMario Carrillo Beltran
23:58 27 Nov 23
Abdelhakim Hgn05Abdelhakim Hgn05
02:35 14 Nov 23
בשביל כיף ובידור
Danielle YamamotoDanielle Yamamoto
02:01 14 Nov 23
Linver Ccoicca GarciaLinver Ccoicca Garcia
01:36 14 Nov 23
לא הספקתי לראות את זה כמו שצריך... לבא זה יהיהמקום חלום
Elsa MutzElsa Mutz
01:34 31 Oct 23
מדהים !
René HübnerRené Hübner
01:28 31 Oct 23
בונוס מיוחד בצרפת - ילדים לא משלמים דמי כניסה.(מדי) אנשים רבים, כך שבמקרים מסוימים ניתן היה לראות רק מעט מהציורים.
Christopher BrownChristopher Brown
01:20 31 Oct 23
Jackie SKJackie SK
23:41 30 Oct 23
Diego FERNANDEZ PRADODiego FERNANDEZ PRADO
23:39 30 Oct 23
Setiawan ArismunandarSetiawan Arismunandar
01:30 17 Oct 23
Tasmin de WetTasmin de Wet
00:50 17 Oct 23
מאוד מעניין ויש הרבה בתצוגה אם כי סופר עסוק. התורים היו ארוכים ללא קשר, אבל קווי הכרטיסים שנרכשו מראש היו מהירים יותר
Giorgos RoussosGiorgos Roussos
00:28 17 Oct 23
אני חושב שאין צורך בתיאור, האם הוא ילך וכמה זמן יימשך הביקור.
Pia TinnefeldPia Tinnefeld
23:29 16 Oct 23
Ashley WormingtonAshley Wormington
22:41 16 Oct 23
היו יותר מדי אנשים. אתה צריך להשיג כרטיס לכניסה למשבצת זמן, אבל עדיין צריך להמתין בתור אחרי משבצת הזמן הזו. הוא גדול וקצת מבלבל וחם. במיוחד כשיש טונות של אנשים. הבניין יפהפה והאומנות נהדרת, אבל אמא שלי ואני לא יכולנו ליהנות עם כל כך הרבה אנשים והטמפ' כל כך חמה. אז הביקורת שלי היא יותר בגלל זה.
Nicki The Glam TeacherNicki The Glam Teacher
02:35 03 Oct 23
מקום יפה לראות. היה אירוע של שבוע האופנה, אז לא הייתה לי הזדמנות להיכנס. זה מאוד מגניב לראות בלילה. וקבלו את התמונה האיקונית שבה זה נראה כאילו אתם "צובטים" את קצה הפירמידה בידכם. אני אפרסם את התמונות שלי או אבדוק את ערוץ היוטיוב שלי ניקי המורה לגלאם! האזור היה מאובטח מאוד, ואנשים התעסקו בעניינים שלהם.
Jorge GarciaJorge Garcia
01:54 03 Oct 23
Lorena RamosLorena Ramos
00:11 03 Oct 23
mohamed oukhalimohamed oukhali
23:35 02 Oct 23
Christina TodorovChristina Todorov
01:05 19 Sep 23
כמובן שחובה לראות! זה יותר מ-heads-up: 1) הוא ענק - קחו בחשבון כמעט יום; 2) זמן המתנה ארוך גם עם כרטיס שנרכש מראש; 3) מדריך האודיו באמצעות טכנולוגיית נינטנדו אינו טוב (מתסכל, עם מעט פריטים בחדר, קשה לניווט - הלכנו לאיבוד כמה פעמים) 4) הוא צפוף
Kouser ManzerKouser Manzer
01:02 19 Sep 23
הארמון היה נחמד. דומה לכל הארמונות שאתה רואה באירופה. אני אישית אוהב את טירת ווינדזור יותר. אבל היינו בפריז אשתי רצתה לראות את זה.
Gonzalo RiosGonzalo Rios
00:53 19 Sep 23
חוויה מיוחדת במינה
trucchi frederictrucchi frederic
00:00 19 Sep 23
מאוד אינפורמטיבי ומלא!!! לכל הטעמים.. ולכל חובבי האמנות!!!
Beatrice CyrusBeatrice Cyrus
23:24 18 Sep 23
היסטוריה ויופי. לֹא יְסוּלֵא בְּפָּז
Reza LuchmunReza Luchmun
00:52 05 Sep 23
גלריה/מוזיאון/טירה מדהימה. הכל באחד. בהחלט שווה ביקור. הזמינו באינטרנט מראש כדי להימנע מהתור.
prashant ka.patelprashant ka.patel
00:51 05 Sep 23
הזמן את הכרטיס שלך לפני שאתה הולך לשם, ממליץ
HarryXHarryX
00:45 05 Sep 23
Eliane TaralloEliane Tarallo
00:25 05 Sep 23
Robson HenriquetoRobson Henriqueto
00:14 05 Sep 23
מקום יפה
Rachel ZiglerRachel Zigler
20:49 29 Jul 23
מומלץ להיכנס לגן לטייל , נוף מדהים של צמחיה, מזרקות ופסלים על רקע האדריכלות של המקום.לגבי הכניסה למוזיאון - תורי ענק שחייבים לבדוק איך מתארגנים מחדש בענין זה.לכן ויתרנו על הכניסה למוזיאון .אין שירותים בכניסה לפני המוזיאון - דבר המקשה על שהות של זמן במקום.
אבי הילנדראבי הילנדר
10:21 25 Jul 23
לא נכנסנו ללובר היינו במתחם והגנים סמוכים למוזיאון יפיפיה שם שווה לראות
דני תרזהדני תרזה
20:53 18 Jul 23
אתר מורשת חשוב. מטופח מאד. מבנה מרשים ציורי קיר קלאסיים מדהימים. תצפית נוף על פריז.
Simha ErlichSimha Erlich
06:07 06 Jul 23
מבנה מרשים. אוסף גדול מאד של מוצגי אמנות מתקופות שונות. רצוי מאד להזמין כרטיסים מראש.
Idit KligerIdit Kliger
19:32 10 Jun 23
חם במוזיאון !!! אין מיזוג אוויר.מפוצץ באנשים.. אי אפשר להתקרב למונה ליזה...
Aviran NeemanAviran Neeman
18:02 05 Jun 23
מוזיאון מטורף יש בו הכל מהכלמתחיל מהתקופה שלי פני הספירה עד ימנוהמוזיאון היה ארמון עד לפני בערך 400 שנה ויש בו דברים נחפלאים
Michal Alshech Ben DanMichal Alshech Ben Dan
06:57 11 Mar 23
מוזיאון יוצא דופן בגודלו ובאוצרות שלו. ממליצה לקחת סיור מודרך. הכענו לסיור בשעה 18:00 והיה פחות עמוס מבדרך כלל שמענו המון מידע מרתק מהמדריכה הנפלאה. וכמובן הצלחנו להגיע למונה ליזה.
אור סבאגאור סבאג
19:58 07 Mar 23
מקום שחייב לבקר בו, התור הולך לפי שעות שהזמנתם את הכרטיס, לקחת בחשבון בלת"ם של המקום עצמו לנו לקח בערך שעה וקצת לעמוד בתור עד שנכנסנו, כי כל התורים התעכבו בגלל הפתיחה של הלובר, יש בתי קפה מסעדות ומזנונים בפנים, עדיפות להביא אתכם דברים לאכול המחירים יקרים בפנים, להגדיש לסיור בלובר לפחות חצי יום, זה גם מעייף אז לפעמים הפסקות לא יזיקו, יש מפה שאפשר להיעזר בה בכיף אפשר ללכת לאיבוד בין החדרים והקומות, חוויה מומלצת ביותר
Ishay ZighelnicIshay Zighelnic
06:34 23 Jan 23
המוזיאון הכי מפורסם בפריז שם ישנה המונה ליזה לחובבי אומנות
שגיא מימוןשגיא מימון
18:40 22 Oct 22
לקחנו הדרכה של שעה וחצי - ממש מומלץ למי שפחות רוצה להתעכב על כל פריט ופריט, לפני כן היינו בתערוכה של טבע דומם למי שאוהב. מקום מרשים ומיוחד שאין באמת סוף כמות הזמן שניתן להעביר בו
Racheli MulerRacheli Muler
15:08 10 Oct 22
הזמנו כרטיסים מראש.באתר של הלובר.ילדים מתחת לגיל 18 נכנסים בחינם אבל עדיין צריך להזמין כרטיס ויתכן שיהיה צורך להציג תעודה מזהה או דרכון להוכחת גיל.הלובר ענק!!! ממליצה להתחיל מהזור של החירות והמונה ליזה ולהמשיך הלאה לתערןכות העכשוויות.מרתק!יש בתי קפה ומסעדות ויש מזנונים יותר זולים למיצים, כריך או סלט (ראינו אחרי שנכנסנו לסטרבאקס).היה מדהים!!לא לפספס.קחו אודיו גייד .. אמנם באנגלית אבל מומלץ.
Omri NatafOmri Nataf
11:09 13 Apr 22
פארק מגניב וממש כיפי!! אני והבת זוג ממש נהננו וקיבלנו חיוך ויחס יפה מכל העובדים בפארק! המתקנים ממש כיפים אך התורים בהתאם, זו הפעם השניה שאני בפארק הזה ואני אפילו אחזור לפעם נוספת בעתיד! ממליץ למשפחות ולזוגות ללכת על ההזדמנות של יום שלם שם עד הסגירה, לקחנו קיצור תור(fas-pass) שזה לא זול אבל בכנות אומר שעלינו מספר פעמים על כל רכבת הרים בלי לחכות יותר מ3 דקות.הגעה מפריז: הזמנו אובר ב56 יורו כדי להגיע בזריזות לפארק(40דקות) , ניתן גם באוטובוסים ומטרו אך לוקח כשעה וחצי או יותר.
הלובר היה מקום משכנם של מלכי צרפת עד ל-1682, אז לואי ה-14 החליט להעביר את המושב המלכותי לוורסאי והלובר נעשה למקום תצוגת אוסף האומנות המלכותי, שכלל גם עתיקות יווניות ופסלים רומיים. במשך 100 שנה, הלובר אירח את האקדמיה המלכותית לציור ופיסול וסלוני אמנות שונים.לדעתי ביקור במוזיאון הוא חובה. למי שאין זמן ו/או כסף רצוי לפחות לבוא ולהביט בו מבחוץ, מבנה ענק ומרשים. תיירים רבים מכל העולם נכנסים אליו למרות התור והמחיר. הוא יכול להתאים גם לילדים, והם אפילו יכולים להיכנס במחיר מופחת. רצוי לתכנן עימם את הסיור במוזיאון מראש לפי תחומי העניין שלהם ולתכנן ביקור קצת פחות עמוס ועם יותר הפסקות.אי אפשר לעבור את כולו ביום אחד הוא פשוט גדול מיד.
shavit orshavit or
23:15 04 Dec 21
שכיית חמד, לא משנה מה אתה מחפש ואוהב בטוח שאפשר למצוא אותו בלובר. אפשר לבלות במקום שעות תלוי כמה כוח וכמה רגיליים יש לך. לי היה חשוב לראות את האוספים של התקופה המצרית היוונית והרומית חוויה מיוחדת. וכמובן בהזדמנות זו להנות מהצצה בתמונה כנראה המפורסמת בעולם המונה ליזה. מומלץ מאוד להזמין את הכרטיסים באינטרנט זה חוסך עמידה בתור ומעבר במסלול מהיר.
js_loader

Location map:

4.8/5 - 24 Votes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
×